NUMER ZBIÓRKI PUBLICZNEJ: 2014/888/OR
Druhno! Druhu! Akcja ofiarności publicznej to doskonały sposób na finansowanie harcerskiej działalności. Podczas takich wydarzeń Twoi podopieczni kształtują postawy przedsiębiorczości, współpracy oraz szacunku do pieniędzy. Zapoznaj się z poniższymi informacjami, aby sprawnie przeprowadzić akcję ofiarności publicznej.
Chęć organizacji zbiórki publicznej każdorazowo zgłoś nam mailowo na adres [email protected] na minimum 7 dni przed planowaną akcją. Zgłoszenie musi zawierać następujące informacje:
Organizując zbiórkę publiczną pamiętaj o następujących zasadach:
Po akcji ofiarności publicznej należy ją rozliczyć:
Osoba odpowiedzialna ma obowiązek rozliczyć się do 14 dni po zakończonej akcji (chyba, że ustalisz inny termin rozliczenia z członkiem zespołu finansowego odpowiedzialnym za Hufcową Zbiórkę Publiczną), wpłacając zebraną kwotę do kasy hufca na podstawie wypełnionego protokół przeliczenia pieniędzy. Protokół musi być wypełniony w min. dwóch egzemplarzach (Jeden dla księgowości hufca, drugi dla księgowości chorągwi) Gotówkę rozmień na większe nominały od 50 PLN w górę. Drobne pieniądze i monety w dużych ilościach nie będą przyjmowane, ponieważ są problematyczne w użyciu.
Masz pytania? Służymy pomocą!
Na każdym etapie akcji ofiarności publicznej zespół finansowy Hufca Katowice jest do Twojej dyspozycji. Chętnie podpowiemy, gdzie i kiedy można przeprowadzić akcję lub w jakiej formie ją zaplanować. Chcesz skonsultować swój pomysł lub po prostu zadać nam pytanie? Napisz maila na adres [email protected]

